• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 31 شهریور 1398
کد مطلب : 80027
+
-

مزاحمت تلفنی؛ 15 درصد تماس‌های اورژانس آذربایجان شرقی

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این‌که 15 درصد از تماس‌های اورژانس مزاحمت تلفنی است، گفت: برخی از شهروندان با ایجاد مزاحمت‌های تلفنی، ماموران اورژانس را به محل کشانده و ماموریت کاذب ایجاد می‌کنند.

به گزارش ایسنا، «فرزاد رحمانی» تأکید کرد: مزاحمت‌های تلفنی از معضلات اصلی اورژانس محسوب می‌شود، چراکه با اعزام نیروها به یک ماموریت کاذب، پایگاه، خالی از نیرو شده و تعطیل می‌شود و اگر در مجاورت آن منطقه حادثه‌ای رخ دهد، باید از سایر پایگاه‌ها نیرو اعزام کنیم که این موضوع نیز حضور ماموران بر بالین بیمار را زمانبر خواهد کرد. برخی از این تماس‌ها منجر به شکایت می‌شود، اما برخی نیز از طریق تلفن‌های بدون نام است که نمی‌توان فرد را شناسایی کرد. در یکی از موارد فردی در طول یک روز ۲۵۰ بار به قصد مزاحمت با اورژانس تماس گرفته بود. 



 

این خبر را به اشتراک بگذارید